Veelgestelde vragen

Je kunt de status van je bestelling vinden in je account onder 'Mijn bestellingen' of via de trackinglink in je bevestigingsmail.

Ja, je kunt je adres wijzigen zolang je bestelling nog niet is verzonden. Neem contact met ons op via de klantenservice.

Je kunt je bestelling annuleren binnen 24 uur na plaatsing via je account of door contact op te nemen met onze klantenservice.

  • Bestellen

    Je kunt bij Upfront betalen met de volgende betaalmiddelen: iDEAL (Maestro), Visa, Mastercard. Bij het afrekenen kun je een kortingscode of kortingsvoucher gebruiken.

  • Levering

    We verzenden onze pakketjes met PostNL en leveren momenteel alleen in Nederland en België. Bij bestellingen van meer dan €49,00 bieden we gratis verzending aan.

  • Retourneren

    Je hebt 14 dagen vanaf de datum van aankoop om een product ongeopend te retourneren, tellend vanaf de datum van ontvangst.

  • Samenwerkingen

    We werken niet mee aan schoolopdrachten, sponsoring, evenementen of influencerprogramma's.
    We zijn hier erg direct, anders worden we overspoeld met e-mails. Zakelijk partner worden? We verwelkomen je graag.

Klanten service

Staat je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een berichtje.
Let op: wij geven geen voedings- of medisch advies.
Stuur gerust een mailtje naar info@flipthepancakes.nl