Veelgestelde vragen

Je kunt de status van je bestelling vinden in je account onder 'Mijn bestellingen' of via de trackinglink in je bevestigingsmail.

Ja, je kunt je adres wijzigen zolang je bestelling nog niet wordt verzonden. Neem contact op met ons via de klantenservice.

Je kunt je bestelling annuleren binnen 24 uur na plaatsing via je account of deurcontact op te nemen met onze klantenservice.

  • Bestellen

    Je kunt bij Upfront betalen met de volgende betaalmiddelen: iDEAL (Maestro), Visa, Mastercard. Bij het afrekenen kun je een kortingscode of kortingsvoucher gebruiken.

  • Levering

    Wij verzenden onze pakketjes met PostNL en leveren momenteel alleen in Nederland en België. Bij bestellingen van meer dan €49,00 bieden wij gratis verzending aan.

  • Retourneren

    Je hebt 14 dagen vanaf de datum van aankoop om een ​​product ongeopend te retourneren, tellend vanaf de datum van ontvangst.

  • Samenwerkingen

    Wij werken niet mee aan schoolopdrachten, sponsoring, evenementen of influencerprogramma's.
    We zijn hier erg direct, anders worden we overspoeld met e-mails. Zakelijk partner worden? Wij heten je graag welkom.

Klantenservice

Staat je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een berichtje.
Let op: wij geven geen voedings- of medisch advies.
Stuur gerust een mailtje naar info@flipthepancakes.nl